Skip to contentYummy

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY YUMMY

1. Predmet obchodných podmienok

1. Tieto obchodné podmienky sú právne záväznou zmluvou medzi osobami (ďalej len „Zákazník“), ktoré sa registrujú na platforme Yummy na adrese https://yummyboxy.sk/ (ďalej len „Platforma Yummy“) a spoločnosťou, ktorá Platformu Yummy prevádzkuje:

Názov: RB Czechia s.r.o.IČO: 218 00 570Sídlo: Perlová 371/5, Staré Město, 110 00 Praha 1E-mailová adresa: info@yummyboxy.skzapísaná v obchodním registri vedenom Mestským súdom v Prahe v oddieli C, vložke 406634(ďalej len „RB Czechia“).

2. Spoločnosť RB Czechia prostredníctvom Platformy Yummy poskytuje Zákazníkom službu Yummy opísanú v časti 3.1. týchto obchodných podmienok (ďalej len „Služba“).

2. Platforma Yummy

1. Na registráciu na Platforme Yummy musí Zákazník spĺňať podmienku minimálneho veku 18 rokov.

2. Registráciou na Platforme Yummy si Zákazník vytvorí svoj osobný používateľský účet, čím získa prístup k obsahu platformy, ktorým sú predovšetkým recepty na jedlá.

3. Samotnou registráciou na Platforme Yummy sa Zákazník nezaväzuje k Službe, teda k žiadnemu zasielaniu Zásielok ani platbám. Registrácia na Platforme Yummy je bezplatná.

4. Všetky práva duševného vlastníctva k obsahu na Platforme Yummy patria výlučne spoločnosti RB Czechia alebo jej poskytovateľom licencií. Zákazník nesmie šíriť ani zhotovovať kópie obsahu na Platforme Yummy pre iné ako vlastné nekomerčné účely.

5. Spoločnosť RB Czechia si vyhradzuje právo upravovať Platformu Yummy a jej obsah, vrátane pridávania alebo odstraňovania funkcií a zmien vzhľadu Platformy Yummy.

3. Služba

1. Služba poskytovaná spoločnosťou RB Czechia spočíva v zasielaní pravidelných týždenných zásielok, ktoré obsahujú potraviny a recepty na prípravu jedál z týchto potravín (ďalej len „Zásielka“ a „Odber“), ktoré sa zasielajú na adresu uvedenú Zákazníkom. Zákazník spravuje svoj Odber prostredníctvom Platformy Yummy.

2. Prihlásením sa k Odberu Zásielok prostredníctvom Platformy Yummy Zákazník súhlasí s tým, že mu spoločnosť RB Czechia bude pravidelne každý týždeň zasielať Zásielky a účtovať mu za to príslušnú cenu za Odber vrátane príslušných daní a poplatkov za služby (ďalej len „Cena“).

3. V prípade kontinuálneho Odberu môže spoločnosť RB Czechia pravidelne účtovať príslušnú Cenu za jednotlivé Zásielky, kým Zákazník Odber nezruší.

4. Spoločnosť RB Czechia môže ponúkať viacero druhov Odberu, ktoré sa líšia obsahom Zásielok alebo pravidelnosťou Odberu alebo inými podmienkami, podľa ktorých sa môže líšiť Cena. Podrobnosti o konkrétnom druhu Odberu budú Zákazníkovi oznámené pred objednaním Odberu na Platforme Yummy.

5. Aby mal Zákazník prístup k Službe a počas celej doby trvania Odberu, musí mať platnú registráciu a otvorený zákaznícky účet na Platforme Yummy. Služba nemôže byť Zákazníkovi poskytovaná, ak nezadá alebo zadá nesprávne alebo nepravdivo svoje osobné a platobné údaje na Platforme Yummy. Zákazník musí mať vyplnenú platnú e-mailovú adresu, telefónne číslo a adresu pre doručovanie. Za správnosť a aktuálnosť osobných údajov poskytnutých Platforme Yummy zodpovedá Zákazník.

6. Zákazník súhlasí s tým, že mu môže spoločnosť RB Czechia alebo jej subdodávatelia zasielať e-mailové alebo SMS správy v súvislosti so Zásielkami, prípadne môže byť kontaktovaný aj telefonicky.

4. Skúšobná zásielka

1. Nový Zákazník, t. j. Zákazník, ktorý doteraz nebol registrovaný na Platforme Yummy a ešte sa nezapísal na Odber Zásielok, si môže objednať jednorazovú Zásielku (ďalej len „Skúšobná zásielka“). Každý Zákazník si môže Skúšobnú zásielku objednať len raz. Skúšobnú zásielku nie je možné objednať, ak si Zákazník už objednal Odber.

2. Na základe objednávky Skúšobnej zásielky dostane nový Zákazník e-mail s prihlasovacími údajmi potrebnými na registráciu na Platforme Yummy.

3. Objednaním Skúšobnej zásielky sa Zákazník nezaväzuje k pravidelnému zasielaniu Zásielok (predplatného). Ak si Zákazník želá prihlásiť sa k pravidelnému zasielaniu Zásielok, musí sa k predplatnému prihlásiť sám prostredníctvom Platformy Yummy.

5. Správa Zásielok a Odberu na platforme Yummy

1. Zákazník môže spravovať svoje Zásielky a Odber prostredníctvom svojho používateľského účtu na Platforme Yummy.

2. Akonáhle Zákazník potvrdí objednávku Zásielky alebo Odberu, stáva sa pre neho záväznou. Zákazníkovi bude následne zaslané potvrdenie objednávky prostredníctvom e-mailu. Zákazník je povinný si potvrdenie objednávky uchovať pre prípadné budúce použitie.

3. Zákazník môže meniť svoje nastavenia pre Zásielky. Pri zmene pre jednotlivú Zásielku musia byť zmeny vykonané najmenej šesť (6) dní pred doručením tejto Zásielky. Ak Zákazník vykoná zmeny menej ako šesť (6) dní pred doručením najbližšej Zásielky, zmeny sa prejavia až od Zásielky nasledujúcej po tejto najbližšej.

4. Zákazník môže zrušiť jednotlivé Zásielky, zmeniť ich typ, objednať doplnkové tovary a úplne pozastaviť pravidelné zasielanie Zásielok. Zákazník berie na vedomie, že v kalendári doručovania sa zobrazuje len desať (10) týždňov. Ak zruší všetky zobrazené Zásielky po jednej, v ďalších týždňoch po týchto desiatich týždňoch budú Zásielky pokračovať. Ak chce Zákazník pozastaviť všetky Zásielky na neurčitú dobu, musí použiť na to určenú funkciu.

6. Doručovanie Zásielok

1. Zásielky sú doručované prostredníctvom externého prepravcu na doručovaciu adresu uvedenú Zákazníkom.

2. Doručovacia adresa musí byť v vybraných oblastiach, v ktorých spoločnosť RB Czechia poskytuje svoje služby. Oblasť doručenia je vymedzená poštovým smerovacím číslom a je možné ju skontrolovať na Platforme Yummy.

3. Zákazník alebo jeho splnomocnenec musí byť v dohodnutom čase prítomný na doručovacej adrese, aby prevzal Zásielku. Spoločnosť RB Czechia nenesie zodpovednosť za to, že Zásielka nemohla byť doručená alebo bola doručená s oneskorením z dôvodu, že Zákazník uviedol nesprávne kontaktné údaje, alebo ak Zákazník alebo jeho splnomocnenec nie je v dohodnutom čase na doručovacej adrese k dispozícii.

4. V prípade meškania Zásielky z iného dôvodu, ako je uvedené v predchádzajúcom odseku, dopravca sa pokúsi kontaktovať Zákazníka a dohodnúť nový termín doručenia.

5. Od momentu prevzatia Zásielky je Zákazník zodpovedný za správne používanie a skladovanie Zásielky.

6. Bezprostredne po prevzatí Zásielky je Zákazník povinný skontrolovať, či doručená objednávka zodpovedá jeho objednávke a je bez vád.

7. Reklamácia a právo na odstúpenie od zmluvy

1. Ak Zákazník zistí vadu Zásielky alebo jej časti, je povinný túto vadu bez zbytočného odkladu po prevzatí Zásielky nahlásiť zákazníckemu servisu na adrese info@yummyboxy.sk

2. Zákazník nemá právo odstúpiť od zmluvy, resp. jednotlivých objednávok Zásielok, keďže ich obsahom sú potraviny, teda tovar podliehajúci rýchlej skaze. Ak Zákazník nie je so Zásielkou spokojný, môže zrušiť dodanie nasledujúcich Zásielok podľa bodov 5.3. a 5.4. týchto podmienok a vypovedať Službu podľa ustanovenia 10.1. týchto podmienok.

8. Cena a platby

1. Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami, zadaním spôsobu platby a platobných údajov a prihlásením sa k Odberu sa Zákazník zaväzuje, že bude spoločnosti RB Czechia platiť Cenu za jednotlivé Zásielky.

2. Zásielky sú účtované podľa cenníka platného v čase ich objednávky. Aktuálny cenník je k dispozícii na Platforme Yummy. Ceny Zásielok sú uvedené vrátane DPH.

3. Spoločnosť RB Czechia si vyhradzuje právo zrušiť objednávky Zásielok v prípade zjavných chýb v cenách. Zjavnou chybou v cene se rozumie taká chyba v cene Zásielky v cenníku na Platforme Yummy, ktorá spôsobuje, že se cena Zásielky výrazne a zretelne odchyľuje od správnej (odpovedajúcej) hodnoty Zásielky. Ak už došlo k zaplateniu ceny, cena bude Zákazníkovi v plnej výške vrátená.

4. Platby za Služby sú automaticky účtované prostredníctvom služby Stripe spravovanej treťou stranou. Platobné údaje vyplnené Zákazníkom sú uchovávané službou Stripe.

5. Cena bude účtovaná päť (5) dní pred doručením Zásielky, za ktorú patrí platba. Účtovaná suma vždy zodpovedá produktom a službám vybraným pre konkrétnu Zásielku. Cena bude Zákazníkovi vyúčtovaná a Zákazník súhlasí s tým, že mu bude príslušná dokumentácia zaslaná elektronicky.

6. Zákazníkovi nebudú účtované Zásielky, ktoré v súlade s bodom 5.3. týchto obchodných podmienok včas zruší.

7. Zákazník nesie zodpovednosť za všetky poplatky vzniknuté v súvislosti so svojím Odberom, resp. nákupom Zásielok.

8. Ak spôsob platby zvolený Zákazníkom zlyhá, pretože vypršala jeho platnosť, nemá dostatok finančných prostriedkov alebo z iného dôvodu, a ak Zákazník nezvolí iný spôsob platby alebo nezruší Odber, na ktorý je prihlásený, spoločnosť RB Czechia si vyhradzuje právo pozastaviť Odber, t. j. zasielanie Zásielok, kým nezíska platný spôsob platby, alebo ukončiť Odber podľa svojho uváženia.

9. Služba Stripe informuje Zákazníka o zlyhaní platby, s výnimkou prípadov, keď na to nie je oprávnená alebo jej v tom bránia platné právne predpisy alebo zákaz regulačného orgánu. V prípade zlyhania platby môže spoločnosť RB Czechia zaslať Zákazníkovi faktúru e-mailom.

9. Spracovanie osobných údajov Zákazníka

1. Informácie o spracovaní osobných údajov sú uvedené v dokumente Zásady ochrany osobných údajov, ktorý je k dispozícii na Platforme Yummy.

2. Správcom osobných údajov Zákazníka je spoločnosť RB Czechia.

10. Ukončenie zmluvy

1. Zákazník alebo spoločnosť RB Czechia môžu kedykoľvek vypovedať Službu s výpovednou lehotou sedem (7) dní. Zákazník môže Službu vypovedať kontaktovaním zákazníckeho servisu.

2. Vypovedanie Služby nemá vplyv na Zásielky, ktoré boli potvrdené pred uplynutím výpovednej lehoty.

3. Ak za Zásielku doručenú Zákazníkovi nie je úspešne zaplatená Cena, Služba sa automaticky ukončí po doručení príslušnej Zásielky.

11. Zodpovednosť

1. Ak to nie je spôsobené vlastnou nedbanlivosťou alebo vlastným porušením povinností spoločnosti RB Czechia, spoločnosť RB Czechia nenesie zodpovednosť za:

1. akúkoľvek poruchu alebo prerušenie fungovania Platformy Yummy spôsobené okolnosťami mimo kontroly spoločnosti RB Czechia, ktoré bránia spoločnosti RB Czechia splniť svoje záväzky voči Zákazníkovi, ktoré možno považovať za „vyššiu moc“;

2. chyby Zásielky alebo jej časti, oneskorenie doručenia alebo iné porušenie zmluvy, resp. týchto obchodných podmienok, spôsobené okolnosťami („vyššou mocou“), ktoré nie sú objektívne ovplyvniteľné a odvrátiteľné spoločnosťou RB Czechia alebo jej subdodávateľmi;

3. prispôsobenie obsahu Zásielky individuálnym stravovacím preferenciám a potrebám Zákazníka, ako sú alergie a potravinové intolerancie.

12. Riešenie sporov a rozhodné právo

1. Zákazník sa môže s každým problémom so Službou či Platformou Yummy obrátiť na zákaznícku podporu RB Czechia, ktorá sa bude snažiť jeho situáciu vyriešiť rýchlo a k spokojnosti Zákazníka.

2. Tieto obchodné podmienky a všetky súdne konania začaté v súvislosti so spormi týkajúcimi sa týchto obchodných podmienok podliehajú právu Českej republiky.

3. Ustanovenia týchto obchodných podmienok a voľba práva podľa odseku 2 nesmú zbaviť zákazníka ochrany poskytovanej kogentnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, ak je Kupujúcim spotrebiteľ s obvyklým pobytom na území Slovenskej republiky.

4. V prípade, že sa spor medzi Zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom, a spoločnosťou RB Czechia nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže Zákazník podať návrh na mimosúdne riešenie sporu na Slovenskú obchodnú inšpekciu. V ostatných prípadoch spor rieši vecne a miestne príslušný súd Českej republiky. Ak je Zákazník spotrebiteľom, môže sa obrátiť na miestne príslušný súd, v ktorého obvode má Zákazník bydlisko.

13. Zmeny obchodných podmienok

1. Spoločnosť RB Czechia si vyhradzuje právo upravovať tieto obchodné podmienky. Aktuálna verzia obchodných podmienok bude vždy k dispozícii na webovej stránke: https://yummyboxy.sk/.

2. V prípade zmien obchodných podmienok musí spoločnosť RB Czechia túto skutočnosť oznámiť Zákazníkovi s dostatočným predstihom, aby sa Zákazník mohol s ich novým znením oboznámiť skôr, ako zmeny nadobudnú platnosť.